pondělí 16. srpna 2010

Víkendové Rakousko





Ani jedno půjčení lodě nevyšlo a tak ve čtvrtek večer mě Viky vyzvedává s mojí starou dobrou rodeovkou. U Jirky se však ukazuje, že je to jedině dobře, protože dvě lodě a kolo na střeše Fabie je tak akorát a můj Scooter se veze hezky uvnitř.


V noci přijíždíme pod most na Lammeru. Ráno jsme si přispali a na vodu vyrážíme trochu dýl. Při oblíkání zjišťuju, že mám jen jednu botu. Lammer jsem ještě nejel, tak nevím do čeho jdu. Pár skůčků a už jsme u kaskády. Rychlé prohlédnutí a jdeme na to. Uprostřed mě trochu stopuje jeden váleček, ale bez problému pokračuju, průskok u skály a z pracáku, koukám na Víťu. Pár záběrů a jsme u schodu s válečkem. Za naší nižší vody se dá bez problému prohlídnout. Viky jede první a bez problému projíždí. Já jedu hned za ním a v pohodě boofuju, ještě Jirka taky v pohodě a jedeme dál. Pár peřejí a jsme u úzkého průskoku u skály, bez problému projíždíme a už jen pádlování k autům. Rychlé navázání a jdem na druhou jízdu. Druhou jízdu jsem už pěkně uvolněnej, a tak si sem tam dám nějakou tu drobnou chybičku.





Po vodě přejíždíme přespat do tunelu. V noci dorazila i Moravská parta, a tak ráno už dvěma autama přejíždíme ke Kopáči. Nasedáme u válečku, kde se snažím o rodeo, ale je na mě moc pomalej. Viky do něj najíždí bokem a vyjet se mu daří až po čtyřech minutách. Za chvíli dojíždíme k jezu, který je moc pěkný. Dál jen malé peřejky a s Kubou začínáme být dost znudění. Konečně přijíždíme k první kaskádě, kterou si dáváme hned dvakrát. O kus dál druhá kaskáda taky dvakrát a pádlování k autům.




Dáváme svačinu a přejíždíme se podívat na Talbach. Talbach má vodu akorát, ale nikdo, kromě Páji, se na něj moc necítí. Ještě prohlídnout Untertalbach , na ten si už věříme víc, ale není moc vody. Vzhledem k tomu, že prší rozhodujeme se, že počkáme do rána, jestli nenastoupá voda. Bohužel jediné spaní je v kempu za 15 éček.

Ráno za deště Pavel svařuje loď z včerejšího Kopáče. Vyjíždíme k Untertalbachu a voda na tom už je líp i počasí se už umoudřilo a tak jdem do toho. Pár záběrů a první těžší místo, Ú průskok do slajdu. Projíždím úplně v pohodě. Další skok kde zůstávám viset ve válečku, ale hned se z něho vytahuju. Kuba kopíruje mou jízdu a je taky v pohodě. Další místo ze včerejšího prohlížení. Řeku rozděluje skála, vpravo voda padá pod skálu, ale vlevo se dá v pohodě projet. O kus dál prohlížíme vodopád, nájezd je dost blbej, a tak svojí rodeovku radši přenáším. Pavlovi první skok nevychází a krysí, ale napravuje to další jízdou. Druhej Pavel skáče v pohodě, Jirka to bere trochu po skále, ale taky dobrý, předpisovej skok se daří Vikymu. Hned pod vodopádem slajd na skálu moc zábavný. Za chvíli prohlížíme slajd u mlýna. Všichni bez problému projíždí, Kuba dokonce pozadu. Další slajd vypadá v pohodě, pod ním se řeka rozděluje do dvou ramen. Levé je v pohodě a do pravého není moc vidět. První jede Jirka s Pavlem. Slajd v pohodě, pod ním v pohodě trefují levé rameno, dole čekaj s házečkama u dvou válečků. Po nich jedu já s Pavlem. Slajd najíždím jak jsem chtěl, ale dole se už nestíham trefit do levého ramene a tak jedu za Pavlem do pravého. Pohodově ho projíždíme a jedem do válečků první v pohodě na druhém Pavel plave, ale hned se odchytává. Kuba jede taky pravým ramenem a jak jinak než pozadu, ale taky v pohodě. Poslední těžké místo skok proti skále a výjezd vpravo. Najíždím váleček, pod skokem mě trochu drží, rychlej záběr a vyjíždím ven.





 U aut dáváme svačinu. Rozloučení s moravskou partou a razíme domů. Vikyho vysazujem v Krumlově a jedem směr Příbram. Na silnici nám přeběhle přes cestu černá kočka, ale nějak mě to nevzrušuje, ale za Pískem nás dostala prasklá pneumatika. Rychlá výměna a už jsme doma.

Žádné komentáře:

Okomentovat